Advies & Interim

Twee prikkelende stellingen die u kunnen helpen bij het bepalen van uw doel:

  • Wilt u tevreden klanten of zéér tevreden klanten?
  • Hoe voorkomt u onnodig klantcontact?

De weg naar beter klantcontact – Waardevol Klantcontact – begint uiteraard bij de doelstellingen die u wilt bereiken. Om een hoger niveau te bereiken wil Ocaro u helpen afstemmen wat nodig is – en wat haalbaar is. Vanuit onze jarenlange ervaring in de Contact Center branche ondersteunen wij u graag op ieder gewenst deelgebied.

Daarbij nemen wij altijd de scope van de effecten op de gehele organisatie in acht. Zegt u maar wat u wilt bereiken:

  • 80 % van de klantvragen afhandelen in het eerste klantcontact.
  • Meer efficiëncy op het gebied van processen en kosten.
  • Een éénduidige visie inzake klantcontact.
  • Een concreet implementatie plan met afgebakende stappen.
  • Projectmanagement / Programmamanagement.
  • Medewerkers en teams in beweging krijgen in verandertrajecten.
  • Uw kanaalstrategie uitgewerkt en per kanaal toegepast.
  • Kwaliteitsmanagement.
  • Organisatiescan.