Coach in Klantcontact

Schermafbeelding 2018-07-13 om 09.47.25
 

Je werkt op een afdeling waar klantcontact plaatsvindt en je wilt medewerkers helpen om hun volledig potentieel te gebruiken.

Klantcontact is een vak en het hebben van ‘waardevol klantcontact’ is niet vanzelfsprekend. Contact daagt ons uit om te leren over onszelf en anderen. Écht waardevol klantcontact lukt vanuit autonomie: zonder muurtjes, zonder (voor)oordelen en vanuit zelfverzekerdheid, respect voor de ander én jezelf.

Om dit blijvend te ontwikkelen en te borgen, is een coach voor het team onmisbaar. Een vaardig en inspirerend persoon waarop het team kan vertrouwen, die een veilige én uitdagende leeromgeving creëert. Iemand die echt helpt om klantcontact waardevol te maken.

Ben jij die coach in waardevol (klant)contact?

Wil jij het team zien groeien naar een groep zelfstandige professionals die werkt met enthousiasme, gezonde grenzen en een goede kwaliteit van dienstverlening? Ben je nu al teamleider, senior medewerker of (kwaliteits)coach en wil jij hieraan bijdragen door jezelf te ontwikkelen tot inspirerende coach?

Op 3 december 2018 starten we met de leergang tot coach in waardevol klantcontact.

Download hier de digitale versie van onze brochure “Coach in Klantcontact” >>>.