Kennistraining voor KCC medewerkers

Tijdens de trainingen over kennismodules leer je inhoudelijk meer over de wetten van de verschillende domeinen. Vervolgens leer je hoe je de antwoorden op de meest gestelde vragen van jouw gemeente kunt vinden en hoe je deze kennis op een klantgerichte manier vertaalt in een antwoord aan je klant.

Wat je hiermee bereikt:

  • Een meer nieuwsgierige mentaliteit van je medewerkers.
  • Meer zelfvertrouwen bij medewerkers om informatie binnen de gemeente zelfstandig op te zoeken.
  • Een stevigere positie van de klantcontactmedewerkers binnen de gemeente.
  • Meer direct beantwoorde vragen.
  • Meer waardevolle klantgesprekken.

Domeinen die behandeld worden:

  • Bouwen en wonen
  • Burgerzaken
  • Gemeente belastingen
  • Openbare ruimte
  • Werk en inkomen
  • Wet maatschappelijke ondersteuning (WMO)

Bij deze trainingen wordt altijd gewerkt met beleid en regelgeving van de betreffende gemeente. De kennismodules zijn onderdeel van de erkende MBO3-opleiding “Waardevol klantcontact” en zijn ook los te volgen.

Meer weten over de kennistrainingen?

Neem contact op