“Gastvrijheid betekent veel meer dan slechts het leveren van diensten of service alleen. Gastvrijheid, het woord zegt het al, richt zich in alle facetten op de gast. Wat is gastvrijheid voor jouw organisatie? En hoe geef je het vorm? Vanuit de luchtvaart brengen twee geëngageerde KLM trainers het begrip ‘gastvrijheid’ op interactieve wijze ‘ter tafel’……

 

Onderwerpen

Dag 1:

  • 7 ‘service standards’
  • gastvrijheid binnen verschillende culturen
  • eigen definitie van gastvrijheid
  • etiquette en gastvrijheid
  • gastgerichtheid simulaties met acteur

 

Na de training

Je bent bekend met de basisprincipes & de 7 kenmerken van gastgerichtheid.

Je bent in staat om de voorwaarden van gastvrijheid daadwerkelijk succesvol toe te passen in jouw dagelijkse werkzaamheden.

Je bent in staat om gastvrijheid te vertalen naar verschillende culturen.

 


Ook deze training geven we incompany en op maat. Wil je hierover verder praten? Neem dan via het formulier rechts contact met ons op.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor medewerkers die achter de balie en/of receptie werkzaam zijn.

Duur

1

Wanneer?

  • 19 september 2016

Ik heb een vraag

Je vraag

E-mail


of stuur ons een WhatsApp bericht op
06 22 65 74 17 (op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur)

Locatie

Soerense Zand Noord 26, 6961 RB Eerbeek

Schrijf je in voor "De kracht van gastvrijheid"







Bel mij terug

Laat hieronder je telefoonnummer achter, wij nemen dan binnen een werkdag contact met je op!

Telefoonnummer