Omgaan met emoties

Jouw werk gaat over contact maken. En emoties kunnen dat contact behoorlijk in de weg zitten. Raak je bijvoorbeeld onder de indruk van een boze klant? Vind je het moeilijk om nee te zeggen? Maakt een verdrietige of afstandelijk klant je misschien onzeker? Of vind je het moeilijk om een gezellig gesprek bondig te houden? Tijdens deze training leer hoe je de weg vrijmaakt voor een gezamenlijke oplossing.

Deze training kun je inzetten als verdieping op de training klantgerichte communicatie.

Onderwerpen

  • (kort) herhalen van de gespreksleidraad
  • het omgaan met emoties
  • het ombuigen van weerstand
  • het brengen van slecht nieuws
  • het stellen van grenzen
  • omgaan met klachten
  • hoe voorkom ik escalatie

Na de training…

Na deze training heb je over jezelf geleerd hoe jij omgaat met verschillende persoonlijkheden en emoties. Je hebt geleerd je eigen valkuilen te signaleren op het moment dat het zich voordoet.

Je weet nu hoe je – met respect voor jouw eigen emoties en grenzen – je klant kan helpen om voorbij de emoties, samen tot een oplossing te komen.


Ook deze training geven we incompany en op maat. Wil je hierover verder praten? Neem dan via het formulier rechts contact met ons op.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor medewerkers van het KCC. Zowel aan de balie als aan de telefoon.

Duur

1 dag

Wanneer?

Op aanvraag

Ik heb een vraag

Je vraag

E-mail


of stuur ons een WhatsApp bericht op
06 22 65 74 17 (op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur)

Schrijf je in voor "Omgaan met emoties"







Bel mij terug

Laat hieronder je telefoonnummer achter, wij nemen dan binnen een werkdag contact met je op!

Telefoonnummer