Om nu en in de toekomst de burger nog beter te kunnen helpen, geven we jou in deze module nog meer inzicht in jouw talent in klantcontact. En dat niet alleen. Je wordt je meer bewust van jouw communicatiestijl en weet daardoor wat jouw ontwikkelpunten zijn. Uiteraard krijg je ook praktische handvatten voor een nog beter contact, om dat soms lastige gesprek tóch goed af te ronden. Of om met meer energie jouw werkdag af te sluiten. Jezelf blijven ontwikkelen dus. Dat past bij het vak van dienstverlening en bij jou als professional.

Onderwerpen

De vaardigheidsmodule Dienstverlening bestaat uit vijf dagdelen

Jouw persoonlijke leerplan
Op dagdeel één maken we kennis met elkaar en zoomen we in op jouw persoonlijke waarden en hoe je die meeneemt in jouw persoonlijke dienstverlening. Samen stellen we je leerdoelen vast voor de module en gaan we aan de slag met je persoonlijke leerplan

Waardevolle gesprekken voeren
Op dagdeel twee en drie vertalen we je persoonlijke waarden naar de dagelijkse praktijk. Hoe ziet waardevol klantcontact eruit en wat doe jij al goed hierin? En waarin kun je je nog ontwikkelen? Je leert én te werken met een gespreksleidraad én maakt deze persoonlijk. We kijken naar waar jouw talenten liggen en hoe je die in je gesprekken laat terugkomen. We zoomen in op gesprekstechnieken en -vaardigheden die je kunt inzetten om je gesprekken waardevol(ler) te maken.

Omgaan met emoties
Op dagdeel vier en vijf leer je om te gaan met emoties; zowel die van de klant als die van jezelf. Hoe stel je je eigen grenzen en hoe buig je boosheid of frustratie van een klant om in een gesprek? aan de hand van eigen ingebracht casuïstiek oefen je met een trainingsacteur, zodat je je bewust wordt van je eigen gedrag en dat je ervaart welk effect ander gedrag heeft.

Examen op de werkvloer
De module wordt afgesloten met een praktijkexamen bij jou op de werkvloer.

Inschrijven kan op de website van de Publieks Academie

Planning

Locatie Nieuwegein

Groep 2:

  • Dinsdag 9 april 2019 – Dagdeel 1: Bepaling & Bewustwording (08:30-12:30)
  • Dinsdag 14 mei 2019 – Dagdeel 2&3: Bewustwording & Beïnvloeding (09:00-17:00)
  • Dinsdag 28 mei 2019 – Dagdeel 4&5: Bewustwording & Beïnvloeding (09:00-17:00)

Groep 3:

  • Maandag 9 september 2019 – Dagdeel 1: Bepaling & Bewustwording (08:30-12:30)
  • Maandag 30 september 2019 – Dagdeel 2&3: Bewustwording & Beïnvloeding (09:00-17:00)
  • Maandag 28 oktober 2019 – Dagdeel 4&5: Bewustwording & Beïnvloeding (09:00-17:00)

 


Ook deze training geven we incompany en op maat. Wil je hierover verder praten? Neem dan via het formulier rechts contact met ons op.

Voor wie?

Medewerkers binnen het vakgebied Burgerzaken in het algemeen en medewerkers met klantcontact in het bijzonder.

Duur

Wanneer?

  • 29 januari 2018
  • 12 februari 2018
  • 16 maart 2018
  • 15 mei 2018
  • 7 september 2018
  • 4 oktober 2018

Ik heb een vraag

Je vraag

E-mail


of stuur ons een WhatsApp bericht op
06 22 65 74 17 (op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur)

Locatie

Verschillende locaties in het land.

Schrijf je in voor "Vaardigheidsmodule dienstverlening"







Bel mij terug

Laat hieronder je telefoonnummer achter, wij nemen dan binnen een werkdag contact met je op!

Telefoonnummer