Wat kenmerkt onze aanpak?

Wij helpen u graag bij het verbeteren van uw klantcontact, zodat uw dienstverlening beter en effectiever wordt. Of het nu gaat om onze trainingen, advies of software, onze aanpak kenmerkt zich altijd als volgt:

Totaal aanpak

De waarde van uw klantcontact is een optelsom van o.a. processen, systemen, samenwerking, kennis, vaardigheden en houding van de medewerker. De “kracht van de ketting” wordt bepaald door de zwakste schakel. Voordat we starten met een opdracht, willen we dan ook graag helderheid over alle aspecten. Inzicht in zowel de “harde” als de “zachte” kant van een klantcontactcentrum. Vervolgens bepalen we met elkaar de aanpak en de te behalen resultaten. Dit geeft zowel voor u als voor ons helderheid.

Grote dromen, kleine stappen

We beginnen met een eerste stap en gaan op weg om de geformuleerde “droom” te realiseren. Vanuit de gedachte: “Grote dromen, kleine stappen”, omdat het behalen van (tussentijdse) resultaten belangrijk is. Dat geeft mensen vertrouwen en plezier in het werk.

Bezieling in klantcontact®

Het werken en denken vanuit bezieling kan beter binnen organisaties, ook als het gaat om klantcontact. We hebben afdelingen klantcontact nodig waar mensen met passie werken en ervaren dat ze waardevol zijn. Ons concept Bezieling in klantcontact® is op 5 pijlers gebaseerd en in al onze diensten vertaald. In een persoonlijk gesprek geven wij hierop graag een toelichting.

“De juiste visie heeft geen waarde als het niet leidt tot het juiste handelen”

 (Dalai Lama)

quote2