Over Ocaro

Onze missie: waardevol klantcontact

Onze missie is om organisaties te helpen met het realiseren van waardevol klantcontact. Een klantcontact dat beter, leuker en mooier is. Beter in de betekenis van het verbeteren van het (economische) resultaat. Leuker omdat we denken en werken vanuit bezieling. Mooier in de zin van meer klantgerichtheid en authenticiteit. Het zoeken en leggen van de verbinding met jou, met onze omgeving en met elkaar is hierbij een belangrijk uitgangspunt.

commerce

Ruim 20 jaar ervaring

Ocaro heeft ruim 20 jaar praktijkervaring in het managen, adviseren en opleiden van Klantcontactcenters. Inmiddels hebben we met ruim 100 gemeenten gewerkt aan het verbeteren van hun klantcontact.

stunning

Doortastende trainers

Ocaro heeft een sterk team van ervaren en enthousiaste trainers. Met passie voor persoonlijke ontwikkeling in de KCC-branche werken we hands-on en resultaatgericht, altijd met aandacht en respect voor de mens.

love

Bezieling in klantcontact

We hebben klantcontactcenters nodig waar mensen met passie werken en ervaren dat ze waardevol zijn.

Onze kernwaarden

Wat ons kenmerkt, zijn onze kernwaarden. In zijn en doen. Alles wat we doen, is erop gericht om waardevol contact aan te gaan. Dat doen we vanuit deze waarden.

Persoonlijk
Passie
Plezier
Puur
Praktisch
Profijt
Proactief

Hoe we werken

Als je de doelen van jouw KCC bereikt, wat wordt er dan mogelijk?

De weg naar beter klantcontact – Waardevol Klantcontact – begint bij de doelstellingen die je wilt bereiken. Om die te bereiken, helpen wij je af te stemmen wat daarvoor nodig is – en wat haalbaar is.

Draagt een training hier bijvoorbeeld aan bij? Dan stellen we een programma op met trainers die bij jouw organisatie en ontwikkelfase passen. De weg naar het doel zal in de praktijk organisch zijn. Je kunt immers niet alles voorzien. Daarom houden wij continu vinger aan de pols en sturen bij waar nodig.

Nieuwe diensten ontwikkelen we samen

Dat vraagt om een samenwerking tussen ons en onze klanten. Nieuwe diensten ontwikkelen we ook op deze manier. In co-creatie met elkaar. Zo is onze MBO3-opleiding ontstaan in samenwerking met de gemeente Enschede en ons klantcontactsysteem AntwoordPlus met de gemeente Ede.

“Werk je met ons samen? Dan merk je dat we geloven in duurzame relaties en persoonlijk contact.”

Contact

Heb je een vraag? Laat het ons weten!

Je naam

Je e-mailadres

Onderwerp

Je bericht

Mayke

Mayke Arends

Trainer, coach

Ik hou ervan om mensen in beweging te brengen, zowel fysiek als mentaal.

Anouk

Anouk de Leeuw

Trainer, coach

Jezelf ontwikkelen betekent voor het grootste deel alleen maar ontwikkelen.

Marlies (2)

Marlies Martens

Communicatiespecialist

“The best things in life, aren’t things.”

_MG_2435

Carolien de Oliveira Marreiros

Directeur

Elke ontmoeting is een mogelijkheid om te leren en te groeien.

Laura

Laura Pots

Office manager

Ik ondersteun de office managers bij hun taken. Een heel veelzijdige functie!

Bert1

Bert Volkering

Trainer, adviseur

Gewoon lekker leven, met alles wat daarbij hoort. Succes maak je zelf, fans helpen daarbij.