Anouk de Leeuw

_MG_2307

Balans tussen de ‘harde en zachte kant’

De wereld van klantcontact trekt me al vanaf het jaar 2000. Vooral de dynamiek en het spanningsveld om balans te blijven houden tussen de ‘harde en zachte’ kant vind ik interessant. Het opleiden en coachen van mensen en tegelijkertijd  systemen optimaliseren daar waar passend.

Er zijn zoveel mogelijkheden om klantcontact beter te laten verlopen. Om dat per organisatie te ontdekken en implementeren, als trainer, manager of adviseur, dat is het maatwerk dat ik leveren wil.

Aandacht voor klant, medewerker en leidinggevende

Door mijn ervaring in verschillende rollen kan ik samen met de organisatie altijd wel een manier vinden die echt werkt. Niet alleen voor klanten maar ook voor de medewerkers en leidinggevenden. Die zijn per slot van rekening van het grootste belang in de optimalisatie van klantcontact.

Persoonlijk contact, resultaatgericht, doorzettingsvermogen en humor

Daarnaast trekt deze branche me juist omdat een klantcontactcenter altijd de meest commerciële afdeling van het bedrijf is. Het visitekaartje. Hét moment om de klant duidelijk te maken waarom ze ook alweer zaken doen met jouw organisatie.

Ik werk vanuit persoonlijk contact, resultaatgericht, doorzettingsvermogen en humor.