Carolien de Oliveira Marreiros

_MG_2435

Met hart en ziel

Ik heb dit vak van dichtbij zien ontwikkelen, vanaf de kinderschoenen. Zo’n 20 jaar geleden heb ik bij KPN voor het eerst kennis gemaakt met een Contact Center – het fenomeen was in die tijd amper uitgevonden. Vanaf dat moment ben ik in de ban geraakt van klantcontacten. Met hart en ziel kan ik werken binnen dit vak. Al helemaal sinds ik vanaf 2002 mijn eigen bedrijf heb. Vanuit Ocaro hebben we in de afgelopen jaren zo’n 150 organisaties mogen helpen bij het verbeteren van klantcontact.

Beter, leuker en mooier klantcontact

De Missie van Ocaro is om klantcontact beter, leuker en mooier te maken. Werken aan waardevol klantcontact vanuit bezieling in het werk. Ik heb zelf ervaren dat er dan veel energie kan vrijkomen. Energie, die je kunt gebruiken om een bepaald vliegwiel aan het draaien te krijgen. En als een vliegwiel eenmaal op gang is, dan komt de snelheid er pas echt in.

De resultaten worden dan beter, het werk leuker en de samenwerking mooier!

“Elke ontmoeting is een mogelijkheid om te leren en te groeien. Stel je maar eens voor dat iedereen die op je pad komt, naar je toe is gestuurd om je iets te leren. Dan is elke ontmoeting een kans op persoonlijke ontwikkeling.” – Kay Pollak.

Wat een kansen met al onze klantcontacten!