Onze diensten

1403110891_42.BadgeTraining

Ocaro biedt medewerkers en managers van klantcontactcenters een aantal trainingen die helpen om doelen als deze daadwerkelijk met elkaar te bereiken.

> Bekijk onze trainingen

1403109691_studyOpleidingen

Onze eenjarige erkende MBO3-opleiding zorgt voor een verdieping van je kennis en vaardigheden in jouw vak als KCC-medewerker. Deze opleiding volg je ook als deelnemer van het leer-werktraject Erkend Talent

> Mbo3-opleiding Waardevol Klantcontact

> Leerwerktraject Erkend Talent

1403109996_likeCoaching

“Wat motiveert mijn mensen?” “Hoe zorg ik ervoor dat het geleerde in trainingen ook beklijft in de praktijk?” Het succes van trainingen staat of valt met het borgen ervan in de praktijk. Een belangrijk onderdeel hiervan vormt het coachen on the job.

> Lees meer over coaching door Ocaro

1403111941_heartLeergang Waardevol Leiderschap

In deze leergang vind je een opleiding die perfect past bij jouw dagelijkse werk als teamleider van een contactcenter. Waarin je geïnspireerd en uitgedaagd wordt om over jezelf na te denken en tegelijk ook gewoon kennis krijgt over klanttevredenheid, coaching, HRM, Contactcenter-processen en vaardigheden om een goede leidinggevende te zijn.

> Bekijk de leergang en losse modules

1403111426_diamondOnline leren met Luz

Blijf groeien in jouw vak door verrassende uitdagingen in onze e-learning Luz. Luz sluit naadloos aan op onze trainingen. Jij kiest de onderwerpen uit waarin je je wilt ontwikkelen.

> Lees meer over Luz

 

1403109770_userWaardevol detacheren

Ocaro biedt proactief personeel met hart voor het vak klantcontact. Inzetbare professionals uit ons netwerk, geselecteerd op Ocaro DNA. Mensen die jouw contact center graag effectief helpen naar het volgende niveau.

> Lees meer over Waardevol Detacheren

1403111409_paramsAssessments

Zorgen voor een goede match tussen de persoon en de functie van KCC-medewerker, daarbij helpt een assessment. Uit een assessment wordt duidelijk of de medewerker geschikt is voor de functie van KCC-medewerker (selectieadvies) of wordt beschreven welke ontwikkeling de medewerker nog nodig heeft voor de functie van KCC-medewerker (ontwikkeladvies).

> Lees meer over assessments