Waardevol detacheren

 

Ervaren interimpersoneel met hart voor het vak

“Proactieve mensen die vanuit oprecht contact effectieve keuzes maken in hun werk.” Dat krijgen we terug van onze klanten over de mensen die via ons bij hen werken.

Een mooi compliment en:
een heldere vraag

Vanuit de vragen die wij in ons werk bij contact centers tegenkomen, organiseren wij Waardevol Detacheren: inzetbare professionals uit ons netwerk, geselecteerd op waarden die ook ons als team kenmerken. Mensen die jouw contact center graag effectief helpen naar het volgende niveau.

Carmen VriesemaSanoma
“De afgelopen periode heeft Ocaro ons met training en coaching ondersteund in de vormgeving van ons value center. Ik ken Ocaro al lang en vind het fijn om ze erbij te hebben in dit soort processen."

Ocaro biedt proactief personeel met hart voor het vak klantcontact.

Naar het volgende niveau met jouw contact center

Als manager zie jij de potentie van jouw afdeling: een contact center met een stevige positie binnen het bedrijf, een afdeling die waarde creëert voor de hele organisatie en haar klanten.

Je begrijpt dat jouw team daarin een pittige klus te klaren heeft: vanuit oprecht contact, elke klant goed en vlot verder helpen. En hierin telkens verbeteren. Niets staat vast, alles verandert continu.

Een gelijkwaardig onderdeel van het bedrijfsproces waarin de mensen blijven leren, proactief en oplossingsgericht.

Welke visie je ook hebt voor jouw team, je hebt professionals nodig:

  • Medewerkers klantcontact,
  • Teamleiders,
  • coaches, en
  • Specialisten

1418523484_bubblesMedewerkers klantcontact uit leer-werktraject Erkend Talent

Elk jaar bieden we mensen nieuwe kansen om te werken in dit mooie vak. Dat doen we met leer-werktraject Erkend Talent. Het doel van dit jaar: 150 mensen opleiden en aan het werk helpen als medewerker klantcontact.

Heeft jouw team versterking nodig? We kunnen jou bemiddelen met medewerkers klantcontact: zowel opgeleide professionals als stagiaires. 

Meer weten?

Neem contact op