“Ik was 22 en werkte als intern trainer bij een verzekeringsmaatschappij. Na een gesprek met mijn manager rees het idee dat de medewerkers ook ‘gecoacht’ moesten worden. Op hun klantgesprekken en op hun persoonlijke ontwikkeling. Wat een fantastisch idee! Ik begon bij de nieuwe medewerkers, want die trainde ik toch al en zo kon ik ze ook begeleiden aan de telefoon. De meeste waren dankbaar voor de extra begeleiding en zo bouwde ik het ‘coachen’ uit.

Mijn eerste gesprek met één van deze medewerkers was een fiasco. Ik begreep haar houding niet. Ik wilde toch alleen maar helpen? Na het gesprek was ik leeg en vooral teleurgesteld. En ik had nog 20 van dit soort gesprekken te gaan… Had ik toen maar iemand gehad die me stap voor stap meenam, die me liet zien hoe een goed coachgesprek eruit kan zien en die me vooral ook wees op mijn eigen houding.”

 

En nu, 20 jaar later, ben ik degene die de leergang Waardevol Coachen mag geven. Samen met een paar andere bevlogen trainers. Een leergang waarin je leert om op verschillende manieren te coachen in klantcontact. We beginnen bij de basis van het meeluisteren en coachen en eindigen bij jou. Ik daag je graag uit om niet alleen de verbinding de ander te maken, maar ook met je zelf. Je leert je zelf nog beter kennen en je weet nog beter wat je kunt inzetten om anderen en jezelf blijvend te inspireren.
Werk jij in een klantcontactomgeving? En sta je te popelen om anderen én jezelf te coachen voor een nog waardevoller contact? Dan is deze leergang voor jou gemaakt! Ik ben er trots op. Wat een mooie leergang is het geworden!
Wil je meer weten of wil je je inschrijven? Bel 0313-654240 of mail me vrijblijvend en ik vertel je er graag alles over!
Spreek ik je snel?

 

Hartelijke groet,

Anouk de Leeuw

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *